ibland får man blickar precis som man vore helt hopplös..

ibland får man blickar precis som om man vore helt hopplös, men det gör mig inget..
dem som vill tycka så och ge mig dem blickarna får gärna göra det..
visst jag är kanske lite galen&sjuk i huvudet men hellre det än en strikt jävel som alltid sitter på sin höga häst..
var på lernia idga för sista gången, så otroligt skönt och det var också därför jag drog upp de här med blickarna..
han frågade mig vad jag lärt mig och vad jag tyckte och jag var ärlig och till svar fick jag typ blicken
"du är hopplös", fine, its cool, ni på lernia/arbetsförmedlingen borde få mer kritik, sann kritik inte folk som ljuger och inte säger som dem tycker, för vet där är fler än jag som tycker att dem inte gör ett piss för en..
tror ni inte vi har hört ert snack typ tusen ggr redan? hela systemet är ju kaos!

aja, pissar på det för stunden..
sitter ute i hörby nu och väntar på att min man ska komma hem..
blir malmö imorgon IGEN, lite diverse ärenden..vissa roliga och vissa mindre roliga..
snart kommer Linn hem ett tag och ska såklart ses, kommer bli hur bra som helst.
hoppas jag kan gadda min handled nu snart, vill faktist det nu..

aja fred ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0