burn down the system

detta systemet fungerar inte, jävla babylon-fittor rent ut sagt, kan ni inte göra något rätt?
tydligen inte..trots all kritik skärper ni er inte, vad är det ni inte fattar?
ni är så jävla snikna och ska dra ut på allt ut i det sista, sjukt. SKÄRPNING!!!!?
 
ja babylon dem sprider propaganda som om de va deras sätt att andas..
burn down the system..

för övrigt var jag och hälsade på kära laallex innan jag körde vidare till arbetsförmedlingen..där jag höll på att explodera av ilska, som ni nog redan hajjat.
efter det körde jag hem, ringde försäkringskassan som också är skit..
sen körde jag till syrran och hämtade hem massa kläder hon fått från sitt jobb, kärlek fan.
nu tvättar jag fan i mej, senare kommer pontus, och imorgon&söndag ska vi passa älskade dexter, och mammi kommer hem imorgonbitti med, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0