aldrig som någon annan..

fortfarande inget jobb, när ska alla ni som sitter på era ass på era "fina" kontor på arbetsförmedlingen förstå att ni  knappt hjälper en? man gör det mesta själv, ni bara gnatar samma jävla skit i ens öron som man redan hört tusen ggr.

Vi står på samma jord fast i helt skilda världar, tydligen..skyll inte på mig, att det blivit så här är inte mitt fel..du borde tänkt innan du tala, inte mitt misstag..utan DITT, inse det.

Och till alla er som verkar vilja veta sanningen, vill ni verkligen det? Jag tror inte det om jag ska vara helt ärlig.
Och ni som tror er veta sanningen, ni vet långt ifrån allt.


mår för övrigt sjukt bra..älskar min familj och min pojkvän, och de vänner som respekterar den jag är & det jag gör, guld värt, det ska ni veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0