vilken jävla energi

vaknade i morse lite trötta var vi faktist, men vi asade oss upp från sängen..
följde älskling till bussen, gick hem och nanna vidare till halv tio..
och fick reda på att mammi skulle iväg och jobba igen, buhu..
iaf sen gjord ejag vid mig, åkte till arbetsförmeldingen..
sen kollade jag lite kläder, en del man vill ha men jee..
och kom hem, stäade mitt rum o sorterade o dammade o dammsugade, o dammsugad ebåde överåvningen&nedervåningen, känner mig lite duktig faktist,,
och har till och med bakat en sockerkaka som står i ugnen, wuhu, och har fortf energi..
en jävla eneri  idag alltså..
 som sagt passade vi älsklingsdexter i helgen, skitkul.
fått större säng vilket är skitskönt..
orkar inte skriva mer nu..
peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0