torsdag..


ja då var det torsdag..positiva saker idag är att mamma kommer hem..
och fick reda på att vi ska passa mitt lilla blåbär (liam) på lördag, älskar det!
ska snart börja tvätta, och städa här hemma, känner mig som en riktig hemmafru och jag trivs fanimej haha..
många som tycker de är drygt kanske, men hur bra är de inte..klart man vill tjäna egna pengar men vadådå. ihh.

vill ha sommar nu, hjälper ju inte direkt att min underdel till bikinin jag beställt har kommit..
villvillvill..hoppas på bästa sommaren detta året..
för övrigt har jag&pontus varit tillsammans lite mer än ett halvår nu, och det är hur bra som helst, älskar det&jag älskar dig.
jeje ska ut i tvättstugan nu, bjuder på en glädje-låt. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0