mitt livs kärlek

grått&mörkt ute och klockan är bara halv fyra, men skönt att klockan går för snart slutar baby och sen blir de mys.
ja pontus är mitt livs kärlek, de bästa jag varit med om.
på nyår är de fem månader och jag älskar dig bara mer för varje dag.

arbetsförmedlingen på onsdag, får se vad vi kommer fram till där..
lät lite skumt de där, dem yrade något om lernia, men i dont understand..
vill by the way göra nya tattueringar nunununu, ge mig cash till det.
saknar min älskade mamma&pappa, men ska som sgat hem på onsdag.
onsdag blir de o träffa josse, film? ja man vet aldrig.
sara får gärna komma hem nu, lite för lång tid du är borta snäckan.
och förmodligen kommer du hem skitbrun med..

bjuder på en morgonbild, yes dne bjuder jag på haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0